Post by browenetthritig on Mar 7, 2022 0:42:01 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder feil ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er veldig underholdende for meg, jeg har spilt så lenge uten at jeg har skjønt det
dere ødela bare spillet. Jeg vil ikke beskrive de fjernede kjente tingene fordi du endret dem alle i ingenting og kjedelige. Jeg vil virkelig at dette spillet skal ha 3,5 stjerner. dere fungerer ikke engang, jeg avinstallerte spillet og hver uke ser jeg oppgraderingene, de er alle små feilrettinger. du gjør en oppdatering på 2 måneder, og de var bare små feilrettinger. Jeg minner om å spille i 2019, 2018 og da det var halloween ga det oss 300 gull, og nå gir du oss aldri gull for å gå opp i nivå. søppel.
Blue Archive Rollespil obq
Det er et greit spill, men det er så urettferdig for de som pleide å spille det og sluttet å spille det for en viss tid for å komme tilbake og se at de ikke engang kan bruke sin egen konto på grunn av den gamle versjonsfeilen eller hva det nå er. , Folk brukte spillet på dette spillet (inkludert meg) og det er urettferdig for dem å ikke kunne bruke sin egen konto på grunn av dette problemet. Jeg håper du tilbyr refusjon Rexet Studios.
det beste spillet jeg noen gang har spilt i mitt liv jeg ga fem stjerner fordi jeg elsker dette spillet, men vær så snill å ikke oppdater det igjen fordi det tar bort mye MB jeg elsker spillet fortsett, lag flere spill som dette hei rexet studios, jeg håper du ser denne anmeldelsen når jeg laster ned dette spillet igjen, ja, jeg lastet ned block strike igjen, og du lurer kanskje på om jeg slettet spillet, ja, jeg slettet ikke fordi jeg ikke liker det lenger, det tar bare mye MB, men kan du fikse feilen. fiks det pls
Jeg liker dette veldig godt, men er veldig skuffet over å fjerne mye bra, som mange sier at markedsplassen er fjernet for alltid og mye mer bra blir bare slettet, noe som gjør meg veldig skuffet hvis du legger til markedsplassen og de gode gamle kartene jeg ville vært glad for det, og markedsplassen får meg bare til å tenke på å slutte med spillet fordi jeg var i ferd med å kjøpe en hemmelig kniv og den var akkurat borte, det er et bra spill, men jeg er veldig skuffet over fjerner jeg de gode gamle tingene, vil jeg gi 5 stjerner hvis du i det minste legger til markedsplassen tilbake.
Det spillet er helt supert . Drit gøy søl.
Jeg var veldig skuffet over å finne ut at jeg ikke kan bruke en emulator på dette spillet, ganske urettferdig for folk som ikke har mobile enheter, vær så snill å fikse antijuksen din på emulatorer for en 5-stjerners rangering.
Block Strike ஆக்ஷன் xit
Jeg er enig med folk som sier at appstørrelsen er for stor. Hva, vet dere ikke hvordan man fjerner gamle detaljer fra hovedfilen for å gjøre den mindre? En annen ting er at vi trenger en bedre måte å tjene sølv på. 1 sølv per 10. til 20. dreper litt av bs, og annonsene gir ikke nok til å være verdt det, for ikke å snakke om å ikke få opp belønninger. Hvis dere kunne øke sølvgevinsten og legge til en belønning på 1000 nivå opp, ville det blitt satt pris på.
Du gjorde det helt søppel!!! Når jeg kjører dette spillet nå, står det "App-marked oppdaget" og slår seg av. App market er en innebygd app på enheten min, på grunn av hvilken jeg ikke kan fjerne den. Vennligst fiks dette
Det er et beste spill og fint spill. Jeg liker det virkelig. Men jeg forlot alltid rommet eller serveren når annonsene dukket opp. Hver gang. Og kan du legge til en automatisk siktefunksjon?, fordi det er ganske vanskelig å kontrollere. Totalt sett er det det beste Block FPS-spillet.
Det gamle spillsystemet/versjonen er LANGT bedre enn den nåværende versjonen. Du sa også at du fikser problemene du faktisk ikke er. Jeg sluttet med dette spillet på grunn av den nye oppdateringen. Det suger, kan ikke spilles lenger, for mange feil og feil, ping-problem på servere (jeg har en god ruter, så ikke klandre meg) og den er laggy. Takk for at du ødela barndommen min 😊😊
Spillet blir forferdelig! -Spillet er utrolig laggy som faen, uansett om en spiller dreper meg kobler jeg automatisk fra serveren Hvis dette ikke har noen respons på lenge, er det bedre for meg å avinstallere dette spillet til du fikser denne jævla feilen
Det er så kult at du kan drepe fiendens, og det gir deg en fin nedlasting nå
Dette spillet er ikke som det pleide å være ikke misforstå det er mange gode ting i dette spillet, jeg har spilt i et år og husker hvor alle våpnene var gratis, men nå må vi kjøpe dem, det er frustrerende for meg å låse opp et skinn til en pistol som jeg ikke har
Det er en feil som ser ut til å bare skje med meg, men følsomheten endres på en eller annen måte automatisk eller noe, fordi når jeg sveiper for å se spillet, gjør spillet min følsomhet raskere, og dette gjør det uspillbart.
Kan vi være så snill å få butikken tilbake Jeg liker ikke å åpne etuier og ikke få det skinnet jeg ønsker
Vel, jeg tok feil. Spillet er levende, og sterkere enn noensinne. Den har et godt laget design, og så mange moduser som vi alle elsker. Herregud, jeg kan ikke beskrive det, bare spill det for å vite hva jeg snakker om.
Spillet ditt er så dårlig. Jeg bare laster det ned og når det begynner å koble til play store-kontoen min. Det fungerer fint. Og så når den er ferdig med å koble den til. Det fungerer fint på hovedmenyen som 2-3 sekunder. Jeg liker dette spillet mye, men nå fungerer det bare ikke.
Tror ikke på hva de sier på pve det er falskt det er et online spill det er for hengende og det er på nett når jeg er offline står det vennligst åpne dataene dine og når jeg er på nett står det dårlig tilkobling selv om jeg har en god tilkobling dette spillet er det dårlige spill noensinne 🤬 😡😡😠😠
Det var bra helt til jeg ble for god og jeg bokstavelig talt drepte folk der spwan, men hver gang jeg spilte det sparket meg uten grunn, og også når jeg har en snikskytter og jeg venter på mitt neste offer sparker det meg for å være AFK så kan du lager som en knapp for å dukke opp, og hvis personen ikke trykker på den, så spark dem ut av serveren. Det lengste jeg noen gang har spilt på en server er 6 minutter, og de var morsomme servere, og da jeg kom tilbake, satte det meg på en annen server. Jeg håper denne oppdateringen vil fikse det.🆒
Lololol
DET ER JO DÆSKEN TA MEG CS GO! BARE I PIXLET VÆRDEN💕
det suger jeg kan ikke engang spille på grunn av noen feil som får skjermen min til å bli svart, og går ikke engang inn på detaljer, jeg blir stadig SLÅRT UT MED GOD INTERNAT FORKLAR AT
Det krasjer alltid når jeg spiller, det står feil 773
Ehhhh hold ut.. Når jeg spiller en spillmodus, ville jeg si hvorfor pinget mitt er høyere selv når jeg har god internett- og mobildata på denne juleoppdateringen 2021. Hvis du fikser dette, vil jeg endre stjernene mine til 5
Det er et bra spill, men kulespredningen er ekstremt for høy, så våpen er vanskelig å bruke. Jeg foreslår at du fjerner kulespredningen og setter rekyl i stedet. Jeg ville sannsynligvis rangere 5 stjerner hvis det skjedde.
Uhufibrsgrffyf
jeg elsker dette spillet. det eneste problemet var. spillet når du ligger etter vil spillet sparke uten grunn. jeg har litt tilknytning. det vil sparke meg allerede, kan du fikse det jeg elsker dette spillet
Det har vært en morsom tid å spille dette spillet de siste dagene før det ble oppdatert, jeg har spilt dette siden 2018, saken er at etter at jeg oppdaterte det kan jeg ikke koble til servere og jeg kan ikke se servere jeg prøvde å installer det på nytt, men det er fortsatt det samme, reparer det, det er det eneste spillet jeg kan spille på enheten min, jeg elsker det, så jeg ber utviklerne av dette spillet om å fikse det ASAP.
Det er trist å oppleve at dette spillet går nedoverbakke. Dette var et flott spill, men med oppdateringene i dag nedgraderte de kvaliteten på spillet. De fjernet funksjoner som ikke burde fjernes, de ekstra tingene som forverrer spillet, og spillet har mange feil. De tidligere versjonene av denne var bedre. Dette har mye potensial, men det er trist å si at utviklerne kastet bort det.
Block Strike Ação bxvp
Dette spele linjal
Den lar meg ikke spille, hver gang jeg åpner spillet forteller den meg: "Denne versjonen av spillet støttes ikke" Og jeg kan ikke "oppdatere" spillet i det hele tatt
morsom, mod, dreper og strike. block strike er det beste spillet noensinne
Spillet er så utrolig at du trenger 10 stjerner, ikke bare fem, dette er det beste spillet noensinne
Ta med markedsplassen tilbake Jeg vet at det er en feil der du ikke kan kjøpe skinn, så ta den med eller ta med en fast markedsplassmeny
Veldig bra spill jeg elsker det er cs:go men prøv critial ops vis dere likte det her. Btw lady hog det heter secret ikke seceret